Diễn đàn cntt ĐH-TÔN ĐỨC THẮNG.Thân mời các anh em tham gia để diễn đàn phong phú hơn
Chào mừng bạn ghé thăm diễn đàn, hãy tham gia đăng kí thành viên cùng chúng tôi để có thêm động lực post bài


Join the forum, it's quick and easy

Diễn đàn cntt ĐH-TÔN ĐỨC THẮNG.Thân mời các anh em tham gia để diễn đàn phong phú hơn
Chào mừng bạn ghé thăm diễn đàn, hãy tham gia đăng kí thành viên cùng chúng tôi để có thêm động lực post bài
Diễn đàn cntt ĐH-TÔN ĐỨC THẮNG.Thân mời các anh em tham gia để diễn đàn phong phú hơn
Bạn có muốn phản ứng với tin nhắn này? Vui lòng đăng ký diễn đàn trong một vài cú nhấp chuột hoặc đăng nhập để tiếp tục.

internet marketing

Go down

internet marketing Empty internet marketing

Bài gửi by hanbaoquan Mon Mar 23, 2015 12:17 am

A marketing campaign has three main elements. One is direct marketing to consumers involving direct intercellular eg leaflets , e-mail messages , letters by mail or mobile messaging . Another element is advertising , which means plaltirea communication service operators such as television , radio or print media through which to convey the desired message. The third main element of a marketing campaign consists of public relations . They occupy the markets in media editorial mention in their products or services . One of the major keys in a is to determine your target audience . For a retailer , people would probably be better able to represent the target audience. For noncommercial group , such as a campaign target group could be represented by people who have the strength of policymakers . Masking the true demographic audience will not only affect markets for marketing , but also the character of the message in the medium term . For example , text message marketing can have a more successful youth for a product they want them, than the older ones . Integrated Marketing or integrated marketing communication management is a concept that works from the premise that all aspects of marketing communications ( eg advertising, promotion , public relations and direct marketing ) works as a unified force , without allowing any to work isolated . In the language ’ Markinstinct ’ integrated means first coherent brand values ​​customer communication , interactivity and efficiency in cost , time and results delivered. 17992

http://www.marketing4campaign.com

hanbaoquan
Thiếu úy
Thiếu úy

Tổng số bài gửi : 3

Về Đầu Trang Go down

Về Đầu Trang


 
Permissions in this forum:
Bạn không có quyền trả lời bài viết